Sweet`n`confused

Alla inlägg under september 2009

Av Diana - 1 september 2009 19:15

Av Diana - 1 september 2009 10:25

Har ni tänkt på att det redan är 1 september idag, vad hände med sommaren hur kunde det gå så fort?. Känner en liten sorg över att sommaren är slut men på ett sätt så är jag glad att hösten har kommit för då kan man börja  andvända halsduk,mössa ,kappa & stövlar :) sen är ju hösten väldigt vacker och man kan börja tända ljus och mysa med en kopp te utan att få värmeslag även att gå ut i den friska luften och bli lite rosenröd om kinderna är ju mysigt  :)




Kram på er.



Di.....

 

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards