Sweet`n`confused

Alla inlägg under oktober 2009

Av Diana - 30 oktober 2009 10:08

Igår var jag iväg och kollade på tapeter till mitt vardagsrum men hittade ingen som jag fastnade för.

Kvällen spenderade jag med Em och Paprik och min J. Paprik lagade mat till oss mumsig korvstroganoff blev det, sen kom mamma och massen och lämnade av en 42 tums tv till mig , den är sjukt stor mot min 32:a men det blev fint =).

Filmen för kvällen blev fast and the furious 4, vet inte vad jag ska säga om filmen jag tyckte den var bra, det är verkligen the hole gang som samlas igen =) sen tyckte jag att den var spännande..

Blev även en tidig kväll vi gick och la oss efter sällskapen åkte hem men känner mig ändå väldigt trött ...


Kvällen kommer att spenderas ute i stav med vänner som man inte så ofta träffar kommer att bli super mysigt, får se om N kommer och har bakat äppelpajen jag har väntat på ett tag =).....


Hoppas ni får en trevlig fredag ....


Kram..

 


Av Diana - 29 oktober 2009 09:57

I morse när jag vaknade var jag helt säker på att det var fredag, jag hann ju t.o.m förbereda barnen för fredagsmys. Det tog väl kanske en kvart innan jag kom på att det bara var torsdag då J låg kvar i sängen och var ledig, snacka om besvikelse ville ju att det skulle vara fredag :(.




Puss


 

Av Diana - 28 oktober 2009 12:07

Nu är nästan mitt vardagsrum klart, det är målat i vit färg som heter Dun, i relly like =). Nu väntas det bara på fond tapeten som jag inte har valt ut än men hoppas det finns tid för det imorgon.

Nu vill jag ju bara fortsätta göra iordning hemma. Min hall vill jag ha i ljus grå med svartbetsad byrå och en garderob som man kan stänga in ytterklderna så man slipper se dom =) sen vill jag göra iordning min klädkammare, den är ganska stor så det skulle kunna bli en perfekt walk in closet, men men som min J säger en ska i taget....



Puss på er....


 

Av Diana - 20 oktober 2009 10:08

Idag skulle jag ha varit ledig men åkte på att jobba iallafall, så nu står jag på götgatan med kudden kvar i ansiktet  och hoppas att det kan komma någon och byta av mig. Men min J skulle iallafall ta sig till Bauhause ocj kolla på dörr lister och spackel så kanske sätts renoveringen av mitt vardagsrumm igång redan idag :)


Puss..


 

Av Diana - 16 oktober 2009 11:40

Vaktchefen kommer in på jobbet och kolllar att allt är bra, och helt plötsligt slänger han ur sig.


-Har du börjat träna eller nått? för du ser ut att ha gått ner i vikt..


Man tackar  =)



Kisses

 



Av Diana - 15 oktober 2009 22:30

Nu är det dags för sängen, tänkte lägga mig tidigt för en gång skull så jag är pigg imorgon då det är fredag :) inga planer men skulle vara skönt att inte känns sig trött för en gångs skull ..



God natt på er..


Puss..


  

Av Diana - 15 oktober 2009 10:30

Morgonen började inte så bra idag, kom på när jag vaknade att bennsintanken var tom jag har var pank, sjukt jobbigt. Men mitt i allt så kom jag på att miss Lie jobbar nära mig och man kanske kunde få låna en slant till bensin så man kunde ta sig till jobbet. Och så rätt jag hade, hon mötte upp mig på statiol i farsta strand som en riddare på sin vita häst men i detta fall en riddardinna i sin svart bil :).


Tack gumman du räddade min dag.



Puss.


 

Av Diana - 14 oktober 2009 15:34

Åh idag blir det ost och skinkpaj till middag med min J och barnen, hoppas bara att jag slipper laga den ;) tycker det är sååå tråkigt att laga mat står hälldre brevid och ser söt ut :D..



Puss.


 

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards