Sweet`n`confused

Alla inlägg under september 2009

Av Diana - 30 september 2009 20:00

Idag har det inte direkt varit en pigg dag, känns som om jag har gått i dimma hela dagen, jag lyckades t.o.m häfta mig själv i fingret när jag lekte med häftapparaten på jobbet, kan säga att det gjorde väldigt ont. Så mitt tips är lek inte med häftapparaten när du är trött...

 

 

  






Av Diana - 29 september 2009 10:35

Imorse när jag gick med barnen till dagis så kände man verkligen höstkylan, blev ju t.o.m lite rosenröd om kinderna på vägen till bilen :). Tycker det är riktigt mysigt med den friska luften som kommer med hösten och löven som faller till marken, men där får det stanna inge slask,inge regn och ingen snö trivs precis som det är just nu speciellt en vacker dag som den här...




Höst/löv  



 

Av Diana - 28 september 2009 22:05

Då har man pratat med jobbet och glad som jag blev så ville dom ha kvar mig men förstod att jag ville utvecklas och gå vidare, men problemet är för att låta mig gå om två veckor så måste dom hitta en ersättare den här veckan som jag ska hinna lära upp så hoppas,hoppas,hoppas!!!. Men man måste ju satsa för att vinna så jag chansar på att det kommer en ersättare och säger upp mig...

 

Wish me good luck....

 

  

Av Diana - 28 september 2009 11:32

Jag har fått ett jobberbjudande jag verkligen vill ha men är ju fast anställd på företaget jag jobbar för nu och jag måste kunna gå om 2 veckor för att få det andra jobbet, tror inte att mitt företag släpper mig omgående.

Det nya jobbet är på 20 timmar i veckan och jag skulle få vara med och öppna en helt ny klädbutik i en stor koncern, det är 10 timmar mindre än nu men känner att det skulle vara värt det, om inte så kanske man kan vara kvar på företaget som jag är på nu men gå ner i tid, det skulle ju vara det ultimata.


Mycket som snurrar i huvudet nu och måste ha svaren idag.....



Puss..

  


Av Diana - 26 september 2009 12:09

Ikväll är det Ladies night som gäller, Skulle först inte gå men Em övertalade mig och bokade en biljett ovanför deras platser så det är bara att skynda sig hem efter jobbet in i duschen för att sedan göra sig vacker :)...


Stress,stress,stress!!! :D


Kram...

 

Av Diana - 23 september 2009 09:03

Dörren öpnnas vid 9 snåret och in kommer min J, Jag får en mysig morgon puss och ser går han ut i köket för att göra kaffe till oss, riktigt bra start på dagen :). Så det blir kaffe hoppa in i duschen och sen hämta mamma för att ta oss alla tre till ikea. J var där igår med Paprik men vet inte om det är kill grejen men dom kom hem med fel färg på tvbänken och för några luckor samt olika fäger på dom och för några  ben, jätte roligt så han ska läma tillbaka det som blev fel och inhandla dom rätta grejerna...

Och då kan jag passa på att lämna tillbaka min matta jag köpte där för typ 3-4 veckor sen :S hopppas dom iallafall har bytesrätt ..


Puss...

  

Av Diana - 22 september 2009 19:46

Nu är det nära:) snart beger jag mig hemåt till soffan med en kopp te och soffmys..



 

Av Diana - 22 september 2009 16:37

Har verkligen en svaghet för den romantiska/lantliga inredningen och så här skulle jag absolut kunna trivas.


 

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards