Sweet`n`confused

Alla inlägg under mars 2008

Av Diana - 28 mars 2008 10:11

Nu känner jag mig smått stressad, måste till Farsta efter jobbet och köpa mig nytt smink och kolla lite kläder, fanns inte tillräkligt med tid i onsdags när jag var där med Em eftersom hon skulle iväg och jag skulle hem till barnen (hoppas hon orkar följa med mig idag igen).

Sen efter det är det bara hem och försöka göra sig fin för att åka till Årsta på inflyttnings fest, ska bli roligt att få träffa alla tjejerna igen det var ju ett tag sen =) kan i för sig inte stanna så länge eller följa med ut om det blir utgång måste vara pigg inför morgondagen då vi åker!!!!.

Hoppas den lilla svakan jag hamnat i försvinner till dess, har ingen lust att inte vara på topp när vi äntligen ska göra någonting roligt :(


Hittade en bild på mig & Em från typ 2004 tror jag och jag var blond =)...



Av Diana - 27 mars 2008 22:59

Har precis kollat klart på den nya naturkatastrof filmen Flood, shit jag som hade dödsångest innan kommer ju defenitift inte kunna sova lugnt i natt.

Jo det är faktiskt så att på senare tid har jag fått sån sjuk dödsångest det kan vara allt ifrån att jag kommer bli ner huggen på pedeltåget till eller ifrån jobbet till att jag kör bil och blir på körd, eller som på lördag ska jag åka på kryssning och jag är livrädd att  imorgon är det sista dagen jag får se mina barn då båten kommer att sjunka, jag vet det låter ju som om jag är sinnes sjuk och det kanske jag är, men det sjukaste är att dom här dödångest attackerna har kommit till och från ända sen jag var mindre, men efter jag fick mina barn så har dom blivit mer intensiva, och att kolla på såna här filmer underlättar inte direkt.


Så nu måste jag försöka tänka på nått roligt, kanske sätta på en komedi film istället har ju 27 dresses så jag tänker på nått annat =)


Kramar

Di....




Av Diana - 26 mars 2008 21:40

Att det ska vara så svårt att bara njuta av ensamheten, istället blir det en känsla av saknad av att inte ha någon hos sig, istället för att njuta av  det stora utrymmet i sängen blir det en saknad av att inte ha någon brevid sig, istället för att njuta av tystnaden  blir det en saknad av att inte ha någon att lyssna på.

När jag ser tillbaka har jag länge funderat på hur det skulle vara att vara ensam, men nu när jag är det så har saknaden av att ha någon blivit större och den ensamhet jag funderade på var inte så tilltalande som jag trodde....


Hur blir man bekväm med att vara ensam?


Det är något som jag inte kan svara på...


Kram..

Di....





Av Diana - 26 mars 2008 16:24

Nu sitter jag och väntar på att få sluta dagen, Em ska hämta upp mig och sen ska vi till Farsta en sväng innan hon ska iväg och fixa hennes hår( så sjukt avundsjuk, vill också göra extentions :(.


Dagen har som tur varit lugn och jag känner mig mycket bättre, har iförsig druckit en massa vatten så det kanske var det som hjälpte nu gäller det bara att det håller i sig så det inte kommer tillbaka..


Hoppas på att hitta nått till kryssningen har ingen annan tid att fixa det, skulle vara på fredag om jag inte hittar nått idag men då ska jag iväg på en inflyttnings fest och kommer nog inte att hinna, det blir väldigt stressigt isåfall och har ingen lust med stress känner jag....


Kram på er...

Di...



Av Diana - 26 mars 2008 10:44

Idag kom jag senare till jobbet hade sån otrolig huvudvärk att jag knappt kom upp ur sängen, det kommer oftare nu än vad det brukar och det är så himla jobbigt,det svartnar för ögonen och jag kan inte lyfta ögonlocken ordentligt utan att det spänner i hela huvudet, förstår inte varför.

Jag måste ha sett rolig ut när jag sedan åkte till jobbet, jag gick och halv blundade hela vägen för det var så jobbigt med ljuset men tänkte att jag måste verkligen till jobbet även fast jag verkligen ville stänga in mig i mörkret hemma.


Så idag hoppas jag att det blir en lugn dag känner att det redan är jobbigt då jag bara suttit framför datan i kanske en timme och det gör så ont fortfarande och flimmret och ljuset från datan gör det inte bättre, och sen  så kommer barnen hem idag och jag hoppas verkligen att dom är på ett bra humör orkar inte höra tjat och gnäll för då kommer mitt huvud att explodera, ska servera kevins favorit rätt idag (spagetti carbonara) så då kanske han blir glad iallafall =)


Ha det bra !!!!


Kram...                         

Di....

Av Diana - 25 mars 2008 08:53

Då var man tilllbaka på jobbet efter fyra dagar av ledighet,det roligaste jag har gjort under dom här dagarna var när jag och Em spelade need for speed (sjuk kul) tror vi satt i fem timmer och bara spelade, men man blev ju som besatt :).


Nu i veckan ska jag inte göra så mycket förutom att invänta lördagen då jag och några till åker på kryssning så det blir väl bara att jobba och sen åka hem.

Funderar på om jag ska ta mig till stan någon dag efter jobbet men det blir svårt för jag har bara i dag på mig sen har jag barnen, men vi får se om kanske min underbara mor kanske kan hjälpa mig att hämta dom på dagis annars får det väl bara blir Farsta.


Kramizar!!!!


Di....


När vi var på Öland förra sommaren (längtar till Juli när vi åker tillbaka)

Av Diana - 22 mars 2008 21:56

Just nu sitter jag bara hemma och empa har precis färgat mitt hår, det blev mörkt brunt, tänkte att det får var mörkt tills jag verkligen vet hur jag vill ha det..

Imorgon blir det fira påsk med släkten hemma hos min mormor, kommer bli mysigt..


Nu ska jag fortsätta kolla på tv och snacka lite skit med empa...


ha det bra så länge


Kram....

Di...

Av Diana - 20 mars 2008 12:24

Nu är det bara en halv timme kvar till jag påbörjar min efter längtande ledighet!!!!!

Sitter här och funderar sjukt mycket på om jag ska färga mitt hår ljust eller inte, detta är ett konstant problem för mig, i verkligheten är jag ju naturell blond men har nu varit mörk i nästan två år tror jag.


Så ska jag visa för alla att jag är den naturliga förvirrade blondin som jag är eller fortsätta gömma mig bakom brunetten som tror hon blir smartare för hon har en annan hårfärg?


Förstår inte hur det kan vara så svårt..



Puss på er !!!


Di....

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards