Sweet`n`confused

Alla inlägg under augusti 2009

Av Diana - 29 augusti 2009 10:52

Just det! kom ju på att min älskling kommer hem imorgon :) ÅH va jag längtar ...

Av Diana - 29 augusti 2009 10:34

Igår va jag bara hemma med min Em :). Det blev vin dricka och en massa skit snack (Underbart).

Det var verkligen super mysig med en hel kväll för det händer allt för sällan då vi glömmer bort att vi också behöver egen tid :), men i helgen skämmer vi verkligen bort oss för vi ska även träffas ikväll igen och det kanske blir att vi åker iväg på kräftskiva (mycket trevligt)...



Hoppas ni har haft en bra fredag och  får en ännu bättre lördag =)



Puss!!

Di...

Av Diana - 25 augusti 2009 10:15

Står på jobbet och funderar på vad man ska göra i dag. Jag jobbar ju bara till kl 16,00 på götgatan, ska man stanna inne i stan eller kanske åka hem och träffa min J och lill skrutten. J frågade om vi skulle äta ihop idag och jag tycker det låter väldigt mysigt kanske t.o.m hitta på nått eftersom vi båda är lediga imorgon. Får se senare vad som händer...



PUSS .


Di...




Av Diana - 24 augusti 2009 19:29

Saknar redan min skrutt, men fick ett bildmedelande på honom när han badade i havet :). Jag kommer typ vänja mig lagom tills han kommer hem..



Puss..



Di....

Av Diana - 22 augusti 2009 17:02

Kevin har en kompis hemma  och leker som han hittade i parken, en äldre tjej på kanske 10 år, efter ett tag stannar en bil upp vid våran uteplats för hennes cykel stod där, ut kliver en dam runt 40-45år. damen visar sig vara Kevins kompis mamma och kevin frågar damen "är du hennes farmor?" .

Härligt hur dom kan slänga ur sig saker, måste säga att jag hade svårt att hålla mig för skratt, tänkte sa han verkligen det där...




Kram..



Di...

Av Diana - 19 augusti 2009 11:19

Satt i soffan igår och kollade igenom sidan Hemnet. Måste säga att jag har inte tidigare varit sugen på att flytta men nu skulle jag verkligen kunna tänka mig det, vet inte riktigt vart men hittade ett jätte fint radhus i segeltorp som jag fastnade för. Känner även att jag skulle vilja bo lite stötte än vad jag gör nu, en trea på 78 Kvm känns lite litet, skulle vilja att barnen får ett varsitt rum och jag vill ha  mer golvyta. Och sen ser jag ju en farmtid med min J så det blir väl att vi kanske hittar nått tillsammans (ler när jag tänker så ). Men det blir längre fram :). Ska ju renovera det jag har först..




Puss på er 



Di..

Av Diana - 18 augusti 2009 21:08

Nu är det bara 5 dagar kvar till min älsklings Kille åker med sin farmor & farfar till Grekland. Jag tycker verkligen att det är jätte roligt för honom och speciellt också för kusinen Lucky 6 år följer med, dom kommer att ha super roligt tillsammans, men sen är det ju den här jobbiga, oroliga och kontrollbehovs mamman som tycker att det är super jobbigt att han ska åka.

Försöker bara släppa men det går inte är så himla rädd att det ska hända nått där nere eller här hemma och vi är så långt bort i från varandra.

Det mysiga är väl att man kan ha lite ensam tid med skruttan, försöka få henne att känna sig lite speciell när storebror får åka till Grekland även fast det är hennes tur nästa år..



vet att jag är super löjlig ska försöka tuffa på mig lite..



Puss & godnatt



Di...

Av Diana - 7 augusti 2009 11:54

Gud vad jag vill tillbaka till Öland, kom ju hem bara för en vecka sen, men jag känner att det gick så himla fort i år och nu är det ett helt år kvar tills man är där igen, vet inte om jag kan vänta så länge. Men nästa år hoppas jag på en stuga skulle vara så mysigt. Så det är dags att prata i hop sig om hur det blir :) Längtar redan till sommar 2010..


Puss på er..



Di...


Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards