Sweet`n`confused

Alla inlägg under april 2009

Av Diana - 24 april 2009 19:02

Som vanligt så står jag på jobbet och solen skiner för full där ute, varför är det så? så fort jag ska jobba så är det sommar ute och när jag är ledig då är det kallt och monligt. Men som tur så började jag sent så jag han hälsa på J och satt på hennes altan ett tag och sen jag spenderade förmiddagen med Em  och A på min ute plats och fikade :), mycket trevligt..


Nu till kvällen väntas det lite vin med Em & B och sen sitta ute inlindade i mina nya fleecefiltar och sen tända min fina ljuslyckta, en riktig sommar kväll :D.


Hoppas ni får en mysig Fredag..


Kram..

Di... 

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards