Sweet`n`confused

Alla inlägg under februari 2009

Av Diana - 26 februari 2009 22:43

För två dagar sen stod jag på jobbet, klockan var runt halv sju och jag var upptagen med en kund, kommer tillbaka till kassan efter ca tio minuter och ser att min mobil är borta. Trodde att jag skulle lägga mig ner på golvet att gråta i panik men nej då jag har ju kunder i butiken så det är ju bara hålla skenet uppe medans hjärtat pumpade i 180.... 

Försöker sedan att ringa till den då den var på ljudlös under kassadisken men kommer fram till min telefonsvarare och då kände jag att det var uppenbart att någon hade varit bakom kassan och stulit den. Blir så himmla ledsen och förbannad, jag vände ju bara ryggen bort i tio minuter och det var ju andra kunder i butiken än dom jag var upptagna med och hur kan man gå in bakom kassandisken utan att någon ser eller uppmärksammar det som händer, eller så är det så lätt att människor inte bryr sig, dom ser mellan fingrarna. Hur som hellst så blev jag jätte ledsen, min fina telefon och alla mina nummer och medelanden som låg i den och vissa bilder är helt borta.


Men nu har jag skaffat mig en ny telefon iallafall, en sony ericsson W595 ROSA (jätte fin) och som tur är så kunde jag ha mitt gamla nummer så nu är jag kontaktbar igen :)  men ta mitt råd lämna inga värdesaker under kassadisken..


Kram...

Di...


Av Diana - 24 februari 2009 16:23

Det ska bli så skönt att vara ledig imorgon.

Morgonen börjar med en fika med Em hemma hos mig, sen senare på dagen blir det Ikea med Mammsen och vad kvällen bjuder på vet jag inte än. Längtar även till på torsdag så jag ska ha mina älsklingar, tänkte dom skulle vara lediga med mig och att vi ska ha lite sportlovs mys :) en bio kanske eller Barnadis får se vad det blir.

Nä nu måste jag fortsätta jobba 

 

Kramiz.

 

Di...





Av Diana - 23 februari 2009 13:41

Ja helgen blev ju bra, Kalaset var jätte trevligt så himla roligt att se alla och Kevin fick en massa fina presenter :).På kvällen blev det melodifestivalen måste säga att det inte alls är lika roligt nu när dom gjort om det.

Igår var jag,barnen o Em ute och åkte pulka så himla roligt :) äntligen !!! har ju längtat efter att ta ut snowracern och pulkan nu i månader men har inte funnits någon snö , men nu finns det =). Det var så skönt ute igår och vacker så jag är jätte glad över att man orkade sig ut behövde verkligen  lite frisk luft och rensa huvudet..


Men nu är det måndag och det känns jätte tungt åter igen blir jag utan barnen i en vecka :( men på torsdag ska jag ha dom så det är ju lite plåster på såren..


ha det bra..


Kram..

Av Diana - 20 februari 2009 09:54

Idag fyller min älskling kille 5 år :).

Har så svårt att förstå att det var 5 år sen man åkte in till Huddinge sjukhus och väntade på att skrutt skulle komma till världen och nu helt plötsligt är han 5. Ska försöka gå tidigare idag för att ta mig till Farsta och handla en födelesdags present och  lite grejer till kalaset imorgon och annan middag i fall att pannkakstårtan blir ett misslyckande :)



Kramizar...


Di...

Av Diana - 19 februari 2009 09:50

Står på jobbet och väntar på att öppna och det är så himla kallt. Dörrarna har varit trasiga här på heron hela helgen så dom står på vid gavel och släpper in all kyla, t.o.m min näsa blir helt röd :( .

Idag ska jag hämta Kevins kompis O på dagis och han ska följa med oss hem ch leka och äta middag, kommer bli fullt ös men roligt för killarna att få leka lite sen imorgon så fyller min älskling 5 år (stora killen ).. Kan inte förstå att det var 5 år sen han föddes det går så sjukt fort. Ska försöka göra en pannkakstårta men förra årets blev ingen vidare :( så hoppas det går bättre iår vet ju inte äns hur man gör smeten (jag vet pinsamt).


Hoppas ni får en bra torsdag :)


Kram.. 

Av Diana - 18 februari 2009 22:14

Okej då har man blivit utmanad av min kära vän EM, So here goes!!!!


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till dina anteckningar. Utmana dina vänner. Radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du? Dirty

2. Ett ord på fyra bokstäver: Dröm

3. Flicknamn: Dora

4. Pojknamn: Daniel

5. Yrke: Daglig Försäljare

6. Färg: Dimblå 

7. Klädesplagg: Dambyxor

8. Mat: Den onde (Pizza)

9. Sak i badrummet: Duschtvål

10. Plats/stad: Disney world

11. En orsak att vara sen: Drunknat

12. Något man skriker: DITT PUCKO!!!

13. Film:Drömkåken 

14. Något man dricker: Daiquri

15. Band: Dansband

16. Djur: Dromedar

17. Gatunamn: Duettvägen

18. Bil: Doge Viper

19. Sång: Diamonds are forever-Kanye West

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Danstävling



Måste säga sjukt svårt !! men ganske roligt.


Har ingen att utmana men ,men..


Puss på er...

Av Diana - 17 februari 2009 11:41

Glömde ju säga att idag blir jag fast anställd :) och som det ser ut ska jag även köpa ut min lägenhet!!!!!!!!!!!!

 

ROLIGT!!!!




Av Diana - 17 februari 2009 10:08

Rummet blev succe :D Kevin kom in och sa Åhh mamma!! va fint det är men Linnea såg väldigt lustig ut som om hon inte riktigt förstod, blev nog lite konstigt men sedan lekte dom förfullt hela kvällen samt nu i morse var det en massa lek i rummet :D så roligt att det blev bra..Även min säng är förflyttad till mitt nya rum så nu bor jag inte längre i vardagsrummet, det känndes i för sig jätte konstigt igår kväll när jag skulle sova, har bott i det andra rummet i 2 år och även med barnens pappa så det blev lite känsligt men jag ser på det som en ny start och känner att det är behövligt med lite förändring ..


Hoppas ni får en bra Tisdag :)


Kram.

Di.....

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards