Sweet`n`confused

Alla inlägg under oktober 2008

Av Diana - 17 oktober 2008 12:30

Igår var jag på bio men en vän efter jobbet och jag måste säga att man går ju alldelles för sällen på bio så där på en vardag, det var ju hur mysigt som hellst.

Det var så skönt att inte åka hem och bara sätta sig i soffan och glo på tv helt ensam utan faktiskt göra någonting.


Idag kommer mina älsklingar hem =) funderar på att göra kevins favo rätt vilket är spagetti och carbonara och måste säga att jag är rätt trött på att äta det men vad gör man inte :).



Hoppas ni får en trevlig fredag...


Kram


Di.....


Sådana bakelser vill jag kunna baka, (undra om dom är lika smaskiga som dom ser ut? )

Av Diana - 16 oktober 2008 13:13

Jag skulle vilja börja läsa lite böcker, tycker det känns så mysigt att krypa ner i soffan med en bra bok men finner verkligen ingen ro till det, eller så har jag inte hittat rätt bok kanske (Hmm).


Har ni några bra tips på bra böcker ?



Kram


Di...

Av Diana - 9 oktober 2008 23:03

Man tänker ut hur man ska agera i en speciell situation men när väl den situationen uppstår så går det helt knas, man bara följer med istället för att stanna upp ett tag och tänka efter.Varför gör man så inget bra kan ju komma ut av det istället mår man skit och känner sig bara korkad och löjlig. Det ända man kan hoppas på är att man iallafall lärt sig nått utav situationen eller till och med personen och inte gör om misstaget igen.



Puss


Di....



Av Diana - 3 oktober 2008 19:18

Nu vill jag åka hem till mina barn, om dom fortfarande är vakna det vill säga.

Har jobbat sen 9,45 och haft så himla lite att göra så dagen har gått jätte sakta och jobbar ända till stängning 20,15 så min mamma var tvyngen att hjälpa mig hämta barnen, så jag hoppas att hon låter dom vara uppe tills jag kommer hem =).


Imorgon ska jag på hockeyskola med min son för första gången, eller för mig iallafall han var där förra lördagen med sin pappa =). Så man får väl bli en hockey mamma som sitter i kylan och har med sig kaffe och hejar på sitt barn tillsammans med resten av föräldrarna (trodde inte det om mig eftersom jag verkligen inte gillar hockey eller sport det vill säga) Men vad gör man inte för sina barn..



 

Puss på er

 Di....




Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards