Sweet`n`confused

Alla inlägg under april 2008

Av Diana - 23 april 2008 20:34

Hej!!!

Jag har inte uppdaterat på ett par dagar nu men har verkligen inte haft någon  skriv lust och har fortfarande inte det,har det rätt så tungt just nu så jag återkommer när det känns bättre och jag orkar skriva igen.


Kram....


Di...

Av Diana - 18 april 2008 19:41

Sitter här hemma och kollar på The fast and the furious och K sitter som fast klistrad. Chipsen står på bordet och stämningen är riktigt mysig =).

Idag har vi varit hemma Hos Je och hennes son O och lekt lite, hennes lilla dotter på 6 månader är ju hur charmerande som helst måste säga att man blir lite sugen igen.

Imorgon ska K på kalas hos O och vara utklädd till pirat, tänkte måla lite skägg och på med pirat hatten. Ingen aning vad man ska hitta på medans han är där men det blir kanske ut till vidja och hänga i solen, får se har inget planerat.

Ikväll kanske Je ska svänga förbi en sväng efter barnen somnat,hon ville väl snacka lite skit kanske eller kolla på en film, skulle vara trevligt tycker jag...


Va ska ni göra ihelgen då ?


kram..

Di....

Av Diana - 15 april 2008 12:57

Hur kommer det säg att man kan vara så kall mot någon man haft en relation med i sju år, förstår det om det är så att man har blivit arga på varandra under tiden men om man skiljs som vänner borde man inte ha respekt för den andra då?

Det ända jag gör är att bry mig och passa upp på honom när han behöver det och det jag får tillbaka är skit, inget jag gör är rätt och jag börjar verkligen att tröttna men har svårt att bara släppa, vill finnas där för honom som jag vill att han ska finnas där för mig, menar efter sju år bygger man ju upp en viss trygghet som man kanske kan behöva luta sig i mot ibland men det är väl bara enkel riktat. Vet att jag inte kan begära nått ifrån honom men han sitter som en blodigel i mitt hjärta och jag vill bara att han ska ha det bra samtidigt som jag bara vill skita i det, men han är ju  far till mina barn och hur gör man då?


Ska man bara släppa eller ska man fortfarande försöka finnas där för varandra ?


Kram di..

Av Diana - 14 april 2008 14:45

Nu saknar jag verkligen mina älsklingar och jag längtar tills jag ska hämta dom på dagis idag.

Dom har varit hos deras pappa över helgen och jag har verkligen tänkt på dom hela tiden, vill bara ha dom i mina armar och överösa dom med pussar och kramar....

Men snart får jag se dom och jag hoppas dom blir lika glada  att se mig som jag är att se dom :)


Kram..

Di...


Vi gillar att kramas i våran familj (super mysigt)

Av Diana - 14 april 2008 12:00

Igår va det Takida som gällde och det var verkligen super bra, hade nog gåshud under hela konserten =) kan bara säga att jag önskade att vi hade stå plats för dom som satt ner var ju riktiga torrbollar.....

Jag bara måste se dom igen!!!!!



Tack tjejer för den underbara presenten, jag är verkligen super nöjd....



Kram..

Di....

Av Diana - 11 april 2008 15:33

Nu är det snart hemgång =).

Funderar starkt på om man kanske ska ta och slinga håret idag men är inte riktigt hundra. Vill inte ha blonda slingor utan lite ljusbruna och solblekta slingor som ger lite liv i håret.

Är lite sugen på att hitta på nått idag men vet inte om jag har orken eller pengarna till det, men det skulle vara trevligt, blir på sånt bra humör när det är så fint väder som det är idag...


Va ska ni hitta på i helgen då?


Kram..

Di...

Av Diana - 11 april 2008 10:57

Det är på söndag det händer =) TAKIDA KONSERTEN...

Gud vad jag längtar det kan liksom inte bli bättre mina två närmsta vänner och jag och Takida!!!!


Kram på er....


Av Diana - 11 april 2008 09:03

Morgonen började med ett äventyr då jag tog min nya bil till jobbet med ny så menar jag volvo 740 årsmodell 1987 =) men den har sin charm (not!).

Hade svårt att ta mig upp ur sängen då jag inte mådde så bra men tänkte sen,om jag tar bilen så har jag mer tid på mig, men så var inte fallet.

Barnen blev lämnde på dagis vi ca 08:20 i vanliga fall ska dom vara där mellan 07:30- 07:45 så vi var ganska försenade, sen började jag åka till jobbet då min bensin mätare vill spöka och visa att jag inte hade någon bensin i bilen så det var bara att vända hemåt eftersom jag inte har några pengar att tanka för.

På vägen hem sen så hade jag helt plötsligt halv tank och så höll det på tills  jag bestämde mig för att chansa eftersom vi tankade full tank i Lördags när jag fick bilen och har inte andvänt den sen i Söndags.

Jag kom fram iallafall =) ca 09:00 så en halv timme sen blev jag....

Nu vet jag inte riktigt om jag litar på bilen men det kanske man inte ska göra med tanke på hur gammal den är...


Ha det bra..

Kram..

Di...

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards