Sweet`n`confused

Alla inlägg under februari 2008

Av Diana - 29 februari 2008 12:35

Då var det Fredag och det känns underbart :D.

Efter jobbet ska jag o empa till farsta och shoppa loss lite och sen ska vi kanske ut till vidja till mina föräldrars hus och hänga för att  sedan se vart kvällen leder oss.

Just nu sitter jag sjukt uttråkad på jobbet, det finns inget att göra inväntar bara till klockan ska bli fem så jag får gå =) empa ska hämta mig (skönt att få åka bil hem).

Hoppas det händer nått roligt ikväll känner mig på extremt bra humör.


Kramar...

Di.


Av Diana - 28 februari 2008 14:21

Är smått avundsjuk på mina föräldrar som drar till Thailand imorgon.

Sol, värme och bad låter underbart i mina öron , men nej då inte det, själv ska jag stanna här hemma och ha tråkigt i kylan och bara kan drömma om hur det skulle vara att få åka till Thailand.

Det som är bra med att dom åker är att jag har full tillgång till derars hus och bil :D (åh vad jag har längtat efter en bil). Så ihelgen hoppas jag på fint väder så man kan vara ute på tomten och softa och kanske ta en promenad, och eftersom jag har bil nu i 2 veckor kan jag ta mig vart jag vill när jag vill =)(Helt underbart).


Ska fortsätta jobba nu =)


Kram.

Di..

Av Diana - 27 februari 2008 19:50

Vet att det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen, men har verkligen inte haft någon lust att skriva och känt att jag inte haft nått att skriva om.


På sista tiden har jag känt mig ganska nere vet ej varför men bara känt mig tom, funderat mycket över mitt liv och vad det igentligen är som jag vill göra med det och tragiskt nog har jag inte kommit på det än, det spelar ingen roll hur mycket jag försöker komma fram till nått det är bara svart.


Skulle verkilgen vilja vara mer säker på mig själv och jag har försökt men på nått sätt så kommer den svaga sidan fram som säger att jag inte kan bättre, att jag kan nöja mig med det jag har, men om jag inte vill det då, om jag vill ha mera hur tar man sig dit och trycker bort den rösten som säger att man ska nöja sig med det mindre och inte sträva efter det större. (hmm) en ständig funderare som jag inte kan bli av med.


Har alldelles för många frågor om mig själv i mitt huvud önskar dom bara kunde försvinna och att jag kunde vara nöjd med den jag är..



Kram


Di....




Av Diana - 24 februari 2008 20:47

En liten uppdatering från helgen.

I Lördags var ja ute hos min föräldrar och min son fick sin 4-hjuling :) shit va roligt det var, körde den själv och det var som jag blev barn på nytt,kunde inte sluta le :D.

Han var jätte duktig på att köra blev mycket stolt över honom, även min lilla tjej på 2 ½ vågade efter ett tag åka bakom honom, det var en mycket trevlig dag med sol och årets första utomhus fika.

Idag Söndag har jag haft kalas för K och är helt slut plus att jag har fika och tårta för ett helt kompani kvar =).

Kändes lite jobbigt när han och sin syster försvann till deras pappa senare på kvällen, är ju van att dom är hemma efter deras födelsdags kalas

:( så sitter här hemma i min ensamhet och det är alldelles tyst och deras rum är tomt och jag saknar dom redan men dom kommer hem på Onsdag.


Kram


Di...

Av Diana - 22 februari 2008 20:44

Äntligen är det fredag och man får ligga och ta det lungt imorgonbitti, inte stressa upp och gå till dagis och sen till tåget, bara vara =).


Imorgon ska min K få sin fyrhjuling och det ska bli jätte roligt att få se hans min när han ser den =), han fick hjälmen i onsdags och blev jätte glad bara att få den så undra hur han kommer reagera när han ser sin coola fyrhjuling,och det ska ju t.o.m bli fint väder imorgon så då kan man kanske sitta ute i solen och ta en fika.

Fyrhjulingen finns hos mina föräldrar för man får visst inte köra den vart som helst och där är det jätte mysigt att sitta ute i solen och då se min sons lyckliga min på sina läpparna när han får sin efterlängtande fyrhjuling.


kram...


Di...

Av Diana - 21 februari 2008 13:22

Har precis varit inne på Happy hair och beställt mig långt hår =), vill ha de nu på en gång,har inge tålamod att vänta men måste ju tyvärr det :(.

Hoppas bara att det passar min hårfärg och det ser bra ut och självklart rätt längd.

Och imorgon kommer mina nya jeans :D (jätte roligt) är så trött på mina andra som hänger överallt, känns inge snyggt då eller det är inge snyggt och speciellt när man måste gå och dra upp dom hela tiden.


Skoj!


kram.


Di

Av Diana - 21 februari 2008 10:32

Jag längtar så mycket tills på måndag (Löning) :D bara bli av med räkningshögen jag har hemma som var sky hög denna månad :(.

Kunna inhandla lite nya kläder, då alla mina byxor har blivit förstora :D och har en stor brist på tjock tröjor och jag är en mycket fryssen person.


Jag har fått för mig att jag skulle vilja göra någon förändring av nått slag,

Typ kanske bli blond igen :) (att jag aldrig kan bestäma mig)

Eller sluta röka (nja inte helt 100)

Absolut vilja börja träna (om tiden finns)


Någonting iallafall men har en tedens att alltid hitta ursäkter.


Kramar.


Di..



Av Diana - 20 februari 2008 09:37

Efter mycket om och men så är kryssningen helt klar (häligt) inväntar bara på svar från min syssterysster om dom har fått tag i barnvakt.


Mitt i allt så är jag super stressad inför Söndag, då min lilla K fyller 4år idag och vi bestämde oss för att ha kalaset på söndag eftersom alla jobbar olika tider i veckan.

Jag måste baka vilket jag typ är sämst på (verkligen) kanske har lyckas med en äppelpaj lite då och då men inte mer än så, sen måste jag kolla om lokalen är ledig, vi är liksom minst 29 personer och det får nog inte plats i min lilla trea, men kommer nog tyvärr behöva tränga ihop oss iallafall..

Måste stressa ner och ta det lugnt, igentligen så är det ju inte så farligt mycket men har lätt för att stressa upp mig över ingenting 


men det blir säkert bra till slut =)


kram..

Di..


Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards