Sweet`n`confused

Alla inlägg under november 2009

Av Diana - 28 november 2009 11:32

Känner mig mycket piggare och ser faktiskt fram i mot ikväll. Ska träffas vid 17.30 för god mat och trevligt sällskap och sen vidare till Hovet för se Takida..

Så god mat, underbara människor och bra musik, bara det är ju en succe :). Stora frågan är bara....


Vad ska jag ha på mig ?



Puss


  



Av Diana - 25 november 2009 17:48

Står på jobbet och mår inge vidare. Har jobbat från kl tio imorse och jobbar fram till åtta i kväll,jobbar även imorgon mellan ett till åtta men jag känner att jag skulle behöva bädda ner mig i min säng och inte kliva upp.

Hoppas bara att det går över till på Lördag då jag ska fira min bästa Em. Vi ska ut och äta, se takida och sen ser det ut som vi ska ut och skaka rumpa och som det ser ut nu har jag ingen lust med nått utav det, huvudet värker, näsan rinner och ögonen hänger :( lite synd är det om mig just nu ...


Men det är väl bara bita i och hälla i sig kaffe och redbull.



Puss


 

Av Diana - 21 november 2009 15:26

ikväll blir det julpyssel med barnen, Em, kusin vitamin och hoppas på bästa  svägerskan också vill komma :)


Jul kort står på listan med lite vin och mys, ska försöka ta en bild på nått julkort så ni får se hur kreaktiva vi är .....



Hoppas ni får en underbar lördag..



Puss


 

Av Diana - 20 november 2009 19:16

Det är fredag klockan är 19.18 och jag står kvar på jobbet. Nu vill jag hem, hem till min soffa och hem till mitt glas med vin som väntar :) Hem till min säng som jag ska sova så skönt i inatt, hem till nått att äta då min middag än så länge består av naturgodis som jag starkt tröttnat på ....



Härliga Fredag...



Puss..

 

Av Diana - 19 november 2009 18:45

Vid matbordet


-Mamma, imorgon så måste vi gå upp tidigt för jag ska äta frukost på dagis, jag ska ha dejt med Vendela, vi är kära i varandra.



Vart kom det där ifrån :)  dejtas det redan på dagis ....



Puss


  


  

Av Diana - 12 november 2009 19:41

Hade veckomöte med alla butikschefer och ägaren av butiken i tisdags om hur vi ska sköta butikerna och så vidare. Vid elva på kvällen får jag ett sms av ägaren om hur nöjd hon är med mig och verkligen gillar mina ideer och energi . Även idag när jag pratade med henne så påpekade hon hur nöjd hon är med mig. Det känns så himla skönt, har inte hört någon feedback från henne tills jag sa upp mig men sedan tackade ja till tjänsten som butikschef i stället för att börja det andra jobbet. När man får höra sån bra feedback är all tid och arbete som man lägger ner  värt det :) det känns riktigt bra ...



puss...


  

Av Diana - 6 november 2009 19:16

Nu vill jag hem, har ont i fötterna och ont i ryggen. Vill hem och slänga mig i soffan och kanske tigga till mig både en ryggmassage och en fotmassage :)


Hoppas,Hooppas!!!




 

Av Diana - 6 november 2009 16:04

Har blivt lämnad på jobbet och står nu i min ensamhet. Var och Köpte mig lite naturgodis och en redbull så det får bli mitt fredagsmys idag då jag jobbar till 20,15.

Tänkte bara åka hem idag och ta det lungt och kolla på Idol, kan bli ett glas rödvin också eftersom det är fredag =).

Imorgon blir det jobba fram till 18 sen får jag se om jag går på bio eller går ut eller kanske t.o.m tar en bowling med familjen,  den idèn är det bara jag som vet om än så länge men tänkte föra den vidare ikväll..


Hoppas ni får en underbar Fredag :D



Puss




 

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards