Sweet`n`confused

Alla inlägg under mars 2009

Av Diana - 24 mars 2009 16:50

Åter igen känner jag att jag tappat all enerig, trött och grinig hela tiden. Skulle behöva lite sol och värme och hoppas på att det kommer snart.

Då var det bara 6 dagar kvar som 24 åring, shit vad fort det går kommer ju ihåg när jag fyllde 20 som igår och nu har det redan gått 5 år, helt sjukt.. Ska ha min 25 års snart och efter mycket  om och men så blev temat Think Pink, så får se hur det blir, jag  hoppas det blir roligt för att jag skulle behöva ha lite mer roligt i mitt liv och inte bara den här tråkiga vardagen....



Kram....

Di...


(jag vet skit tråkigt inlägg , men hade inget annat att skriva om )

Av Diana - 5 mars 2009 11:09

I dag beställde jag lös hår till mig själv från happyhair :) hoppas bara färgen blir bra. Känner mig lite nere och tyckte att jag behövde muntras upp lite. Tänker även på min 25 års dag som närmar sig med stora steg och måste planera något men vet inte riktigt hur jag vill ha det, om jag ska hyra lokal eller ha det hemma, ska jag ha tema och vad skulle det vara i så fall. Det är så mycket jag vill men har ingen energi. Så synd, menar det är ju min egen 25 års fest det ska man väl ha orka med...

 

 

Kram ..

 

Di..





Av Diana - 3 mars 2009 09:53

Står på jobbet och väntar på att öppna, och jag känner mig väldigt hängig, trött och känner mig smått förkyld.

Idag ska jag hämta Kevins kompis O för hans mamma ska jobba sent så då ska dom få leka lite. Idag åker min mamma och låtsas pappa till Thailand, inte alls avudsjuk (snyft), känner att jag skulle behöva lite sol och värme men det kommer väl.


Hoppas ni får en bra Tisdag ..


Kram..


Di..

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards