Sweet`n`confused

Alla inlägg under november 2008

Av Diana - 21 november 2008 19:35

Idag började jag sent och valde då att ringa min ex svägerska eller vad man säger för att få lite fika sällskap och när jag kom dit hade hon tänt ljus och dukat upp frukost åt mig =), jag blev så himla glad, det är inte ofta man blir bortskämd på det sättet, hon är världes bästa :) (tack gumman ).


Ikväll blir det väl lungt tror jag , jobbar ju ihelgen.



Puss på er


Di... 


Av Diana - 13 november 2008 18:49

Shit va veckorna går fort nu, helt sjukt att det är fredag imorgon igen.


Imorgon blir det fredagsmys med barnen och min lillasyster :) ska bli så trevligt var länge sen vi träffades.  Lite snacks och Idol sen är kvällen på topp :D


Lördagen kommer jag att spendera i hockeyhallen då Kevin har sin hockeyskola  sen vet jag inte vad som händer, har inga planer iallafall ..



Hur ser er helg ut då?


Kram...

Di.... 


Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards