Sweet`n`confused

Alla inlägg under september 2009

Av Diana - 4 september 2009 21:41

Hade sällskap av min J och  Paprik och självklart barnen men efter ett tag så gick barnen och la sig och nu har killarna dragit sig vidare in till stan. Så nu sitter jag ensam i soffan med ett glas vin och myser framför tv. Har även sen jag kom hem från jobbet diskat, tvättat och lagat mat, känner mig riktigt duktig har även sökt ett jobb som jag inte vet om jag är intresserad av men tänkte att man kan ju alltid söka.


Kvällen består av att bara ta det lungt och njuta av tystnaden..


Hoppas ni har en bra fredag..


Puss & Godnatt


Di....

Av Diana - 4 september 2009 18:08

När jag tittar på den här bilden så undrar jag är det verkligen så mysigt som det ser ut. Det här en en bebishängmatta från babynord.

Av Diana - 4 september 2009 09:50

Äntligen är det fredag och jag längtar redan till lördagsmorgon då man inte har något att stressa upp till utan man kan ta sin kaffe i lugn och ro.


Vad som händer idag vet jag inte än men börjar med att hämta barnen och kanske handla lite mat, det lutar mot lasange idag och funderar på att kanske inhandla lite fredagmys åt barnen, får se hur snälla dom är när jag har hämtat dom :D.. 


Ha det bra så länge ..


Puss.


Di...

Av Diana - 3 september 2009 17:20

Har nu kommit hem efter att hämtat barnen på dagis och tankten var ju att jag och Em skulle ta oss till Friskis & Svettis men känner nu att jag inte orkar, har sjuk huvudvärk och är jag jätte trött så det blir nog bara matlagning (fiskpinnar och ris) och sen lägga sig i soffan och mysa..



Puss på er..


Di...

Av Diana - 3 september 2009 10:41

En av mina favorit sidor att fördriva tid på är countrystyle och just nu är jag sugen på att beställa dessa fina burkar....


Av Diana - 3 september 2009 10:17

Igår hämtade jag barnen vid 17 och då gick vi hem och åt lite middag för att sedan ta oss till barnens farmor för lite fika. Det var så trevligt att vi inte kom där i från förns 19,30 så det var bara slänga barnen i duschen för att sedan bäddas ner i sängen.


Idag har barnen fotografering på dagis och är redan nyfiken på hur bilderna blir =).

Efter jobbet ska jag och Em ta oss till Friskis & Svettis för att kolla läget och betala avgiften så vi kan börja, mycket spännande ...  Sen blir det hem och börja med maten ...



Puss på er..


Di...

Av Diana - 2 september 2009 11:41

Måste bara säga att den här nya vagnen Icandy apple har absolut blivit min nya favorit, är den inte fin ?

Av Diana - 2 september 2009 10:13

Står på jobbet och njuter av en kaffe medans jag funderar på vad man ska göra efter jobbet idag. Känner att jag inte har någon lust med att bara åka hem och sätta mig eller börja med hushållssysslor på en gång.


Igår va Em hemma hos min en sväng och hon började prata om att hon vill börja träna och först kändes det inte så rellevant för min del, känner att det finns varken tid eller pengar för det, men sen när hon berättade att för 150 kr  får man träna hur mycket man vill hela september på Friskis & Svettis vände det lite, känner att för dom pengarna får jag ta mig tid  är även sugen på at se hur det är i andra träningslokaler då jag tidigare tränat på Sats där trivdes jätte bra, men det var för dyrt för mig eftersom man var tvungen att binda sig år efter år, så har jag lagt det där med att träna och röra på sig åt sidan men måste säga att nu är jag sjukt sugen på att ta upp det igen för man mår så himla bra ut av det och blir piggare och kan säga att det är behövligt just nu ...



Kram...


Di....

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards