Sweet`n`confused

Alla inlägg under januari 2009

Av Diana - 26 januari 2009 14:24

Står på jobbet och känner mig deppig :( åter  igen har barnen åkt till deras pappa och jag får inte se dom förns om en vecka (Usch).


Så vad ska man hitta på för att hålla tankarna borta? känns som om vad jag än gör så finns tankarna kvar.


Idag jobbar jag till 20 så sen är det väl bara åka hem och lägga sig på soffan kanske göra lite mat, va roligt det låter (Not).


Hoppas ni har en bättre måndag än vad jag har .


Kram...

Di..



Av Diana - 23 januari 2009 10:08

Står på jobbet och bara väntar på att få gå hem, varför ? Jo för i kväll är det Chris Brown som gäller :). Klockan halv 8 på Hovet har han sin konsert och jag kommer att vara där (Like it). Efteråt blir det utgång för vem kommer allvarligt kunna stå still efter sånt drag som det kommer att bli, jag bara längtar.


Dn här kvällen är nog precis vad jag behöver, goda vänner, sjukt bra musik & dans. 


Hoppas på en toppen kväll..


Kram på er..

 Di....

Av Diana - 22 januari 2009 00:56

Hur kommer det sig att man inte bara kan nöja sig med tillvaron, ska det alltid vara nått som står i vägen eller finns det bara inte någon riktig ro.


Ska man alltid behöva vara missnöjd? eller finns det något som kan göra en så nöjd med tillvaron att man inte tänker på något annat utan bara är, ingenting som lurar i huvudet och som säger att något är fel eller om inget är fel så väntar man på att det blir det.


Den riktiga frågan är väl hur finner man den ro i kroppen som gör att man kan leva med tillvaron som den ser ut idag utan att behöva må dåligt,.

för känner att jag verkligen behöver den nu.



Kram..

Di..

Av Diana - 17 januari 2009 10:01

Ja då var det lördag och själv står man på jobbet. Igår var jag ute med några arbetskamrater och det var faktiskt mycket trevligt :) och som tur var så kunde Em & Paprik hämta mig så jag kom inte hem så sent ( Tack sötisar). Idag har jag inga planer känner för att bara ta det lungt, just nu saknar jag mina älsklingar så himla mycket då dom är hos deras pappa och har varit där hela veckan så jag får inte se dom förns på måndag :( ( har aldrig varit borta från dom så här länge).

Hur klarar man av att ha varannan vecka undrar jag, man missar ett halvår av barnens liv om man räknar ihop allt och det vill inte jag :( vill ha dom hos mig, men men det är väl bara att bita i det sura äpplet.


Hoppas ni får et toppen lördag :)


Kram

Di..

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards