Sweet`n`confused

Alla inlägg under september 2008

Av Diana - 17 september 2008 18:06

Just nu står jag på jobbet och väntar på att få gå hem, men ser inte särskilt fram i mot det för jag kommer vara alldelles ensam. :(.


Barnen har åkt till deras pappa och jag kommer väl inte hem förns kl nio så det finns ju inte så mycket att hitta på då och svårt att få sällskap, det är bara att ta det lite lugnt och sen gå och lägga sig.


Tycker inte om att komma hem till en tyst och ensam lägenhet..


Puss på er...


Di..

Av Diana - 8 september 2008 17:20

Så länge jag har vänta på en ny bil, och nu har jag en =).


Har nu kört min skruttiga gammla volvo 740 år 87:a sen i Mars eller var det April(vetinte) men i allafall så har jag varit sjukt  orolig över att den ska rasa ihop ända sen jag köpte den ,, varje dag har varit en chansning,. och så hände det en dag förra veckan på väg till jobbet så rasade avgasröret :(.


Så nu ska jag inte köra min Volvo mer utan jag ska köra min fina lilla himmels blåa Polo =) en 02:a.


Så nu behöver jag inte vara rädd på ett tag att bilen inte kommer att hålla =)


Puss på er


Di..


(ps. Bild kommer upp senare) 

Av Diana - 4 september 2008 14:32

Ja va ska man säga =) har inte så mycket för mig just nu, står på mitt nya jobb  som jag trivs jätte bra med men det är helt dött.

Fick veta idag att jag kommer få hem ett sjukt barn, känns inte så roligt, tycker så synd om dom när dom är sjuka och man kan inte göra så mycket mer än att hålla om dom.


Imorgon är det fredag och då ska jag jobba till 16:00 sen hem, hämta barnet troligtvis eftersom det andra är sjukt och sen göra sig vacker då jag ska till en tjej kompis och ha lite tjejkväll i hennes ny renoverade lägenhet (hur spännade som hellst).


Får se hur lång tid det tar nu då innan jag skriver igen =)


Ha det

Di.... 

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards