Sweet`n`confused

Alla inlägg under januari 2008

Av Diana - 31 januari 2008 14:52

Av Diana - 31 januari 2008 11:12

Äntligen!

Sitter på jobbet och kollar ut genom mitt kontorsfönster, och det jag ser är  solsken =) (som jag har väntat).

Det ända som fattas nu är lite värme, men ska inte klaga är bara super nöjd så länge solen skiner.

Tror inte att jag är den ända som är trött på det dystra vädret vi haft på sista tiden, rått och kallt och även fast men har en varm jacka på sig så kryper kylan in under.


När solen skiner så mår man så mycket bättre och får sig lite ny energi, och efter den här hösten och vintern så behövs det verkligen.


Kram...

Di...

Av Diana - 30 januari 2008 11:33

Då var man tillbaka på jobbet efter en jobbig influensa.

Känns ganska bra, har varit lite tråkigt att bara ligga hemma i ensamheten.

På fredag får jag min fasta anställning och det känns så himla bra, lite skumt bara, har varit ute i arbetslivet sen jag var 16 år och det här blir min första fasta anställning (på tiden).

Så undra hur man ska fira det.

Några förslag kanske?


Kram..

Di..

Av Diana - 27 januari 2008 21:05

Jag måste säga att vara förälder är en sak som är antingen helt underbart eller helt tvärt imot, det kanske låter ganska hemskt men jag har nu kämpat  i två timmar för att få mina två ligister i säng och att en av dom infinner sig i den härliga 4 års trotsen gör ju det hela så mycket lättare, och att den andra på 2½ gärna hänger på.

Ibland önskar jag att man bara kunde byta ut dom eller nått, kanske lämna in dom och få ut en hund istället, för en hund känns för stunden så mycket enklare, och visst det låter väl ännu hemskare än att det e tvärt imot underbart att vara förälder, men tror ändå att dom flesta föräldrarna skulle hålla med om det ,när min äldsta gör allt i sin makt för att sätta sig över mig finns det inte så mycket annat som kan göra mig mer förbannad, frustrationen sätter sig över allt annat och man vill bara fly för studen och ser gärna tillbaka på när man bara hade sig själv.

Absolut älskar jag mina barn över allt annat men ibland så  kan dom göra mig så arg.

Av Diana - 25 januari 2008 17:20

Sitter i soffan och väntar på att maten ska bli färdig, det blir flygande jakop som serveras i kväll. Det är jätte stökigt i hela lägenheten då min

sambo/ex ska flytta ut, vilket kommer kännas jätte tomt. Jag har aldrig bott ensam förut så det blir min nya utmaning.


Så nu är det fredag igen och själv ska jag spendera den hemma och hoppas på att kvällen inte blir alldelles för sentemental.


Di.....

Av Diana - 24 januari 2008 20:51

Okej jag har haft en tedens att alltid få en manlig gynekolog och jag menar en eller två gånger är väl okej men när det blir varje gång börjar jag undra,finns det inga kvinnliga läkare i det här området?

Spenderade en tid på akten idag och som vanligt så blev det så som jag hade trott, en manlig läkare/gynekolog ropade upp mitt namn.


Menar varför blir killar gynokloger, vad är det som gör att dom faller för detta yrke?

 Vad är det som  tilltalar, förstör det inte synen på det sexuella?

Jag menar det kan ju inte vara ett sånt graciöst yrke direkt. 

Absolut ingen aning och tycker abolut inte att det är nått fel på män som spenderar dagarna med att undersöka den nedre och privata delen på kvinnor, men det får mig att fundera.



Kram.


Di.....


Av Diana - 22 januari 2008 15:44

Vill verkligen ha en ny mobil nu =( när jag såg Ems nya igår blev jag ännu mer sugen och funderar starkt på att skita i att mitt abonnemang (om det stavas så) inte har gått ut, men det är ju bara 200 kr extra i månaden och det kan det ju vara värt ?. Har en LG Sine som är värdelös och jätte sliten och  jag har aldrig gillat den, det var en dum jävla försäljare som lurade på mig den när jag igentligen var ute efter Nokia N95, eller det kanske var jag som var dum eftersom jag gick på det =), men iallafall det suger!!!


vet inte hur jag ska göra?


Kramiz...

Di

Av Diana - 21 januari 2008 13:43

Jaha då sitter man på jobbet då och har inte mycket för sig, önskar verkligen att jag kunde vara hemma i min säng och bara sova, känner mig helt slut.Efter jobbet ska jag med Em och kolla  på en ny mobil åt henne känner mig själv väldigt sugen, sen ska jag bara hem och lägga mig på soffan och invänta nästa arbetsdag.


Ha det...

Di.


Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards