Sweet`n`confused

Alla inlägg under juni 2009

Av Diana - 24 juni 2009 11:10

Det blir även Öland sommar 2009. Har varit där nu två sommrar i rad och i år såg det inte ut som att jag skulle komma iväg, men det var fel för den 25 juli till den 30 juli har jag och barnen och deras pappa bokat tältplats. Japp det blir tält i år precis som första året då jag och min bästa Em och Kevin åkte ner, var i för sig jätte nervös då precis som nu men det gick ju super bra och det kommer det säkert göra i år igen ...


Längtar redan ....


Kram..

Di...



Av Diana - 18 juni 2009 17:25

Jag har förderett inför morgondagen hela dagen, varit och handlat mat och lite godsaker även lite nya kläder til barnen. Kommit hem och vilat en stund sen var det bara att sätta igång. Har bakat två pajer än så länge men det ska bli två till och under tiden har jag även börjat med middagen (Lasange). Efter det blir det baka till pickniken imorgon som vi ska ha nere i Vidja när vi dansar runt midsommarstången och efter det blir det knytis hos väldigt trevliga vidjabor. Lägtar redan men hoppas på sol :).



Hoppas ni får en trevlig Midsommar..


Kram..

Di...

Av Diana - 17 juni 2009 20:15

Jag har glömt bort hur mysigt det är att ha någon att sakna och vilja ha i sin närhet, det får verkligen en att le.

Det var ett tag sen man hade fjärilar i magen men nu har dom kommit tillbaka och det känns riktigt bra...


Livet leker & jag är lägenhets ägare :)  Feels Great!!!! 


Kram.

Di....



Av Diana - 16 juni 2009 23:58

God natt!

Nu är det dags för mig att sova och jag kommer att drömma om tiden i Grekland (Kreta) vill sååå gärna tillbaka...



Puss..

Di...

Av Diana - 15 juni 2009 23:35

Har nästan precis kommit hem och ligger utslagen i min soffa.

Mötet gick bra och ser fram imot hösten då allt kanske faller på plats..Det bjöds på väldigt god mat och vin samt mycket information men ändå lite skratt. 

Åkte hem med Jess och det var mycket trevlig vi ses inte så mycket längre förutom när det är jobb så nu fick vi lite annan tid ihop, me like :).


God natt på er..


Kram

Di..

Av Diana - 15 juni 2009 14:38

Då var det måndag igen och dagen började med jobb klockan 12,30 till ca 17,30 sen efter det så bär det av till karlavägen för att befinna sig på mitt första personalmöte sen jag började på företaget, det vill säga Augusti 2008.Det ska bli väldigt intressant om vad som kommer att sägas där. Behöver ju inte gå in helt på varför men kan säga att jag jobbar på ett  ganska strulligt företag..


Hoppas att det inte hålleer på allt för länge känner att jag måste hem och fixa och städa lite och imorgon jobbar jag stan igen och slutar tidigt :) så skönt.



Hoppas ni har en bra start på veckan..


Kram..

Di...

Av Diana - 13 juni 2009 12:27

Morgonen började med att hämta K hos sin farmor då han och sin syster sovit där i natt, sen var det iväg till simskolan. Han hade fått simglasögon av sin farmor och dom var på från bilen dit till simskolan var slut. Han var som en fisk i vattet och det var roligt att se honom så glad för han var verkligen super lycklig, stod inte still en sekund. Sen åkte vi tillbaka till farmor för att ta en fika och hämta trollungen :). Så just nu har vi kommit hem och barnens kusin Lucky följde med och killarna sitter o spelar tv spel och trollungen gör  halsband...


Får se vad som händer senare blir iallafall en trip till affären för att handla lite lördagsmys...



Kram..


Di...

Av Diana - 11 juni 2009 00:18

Kom in på en sida där man kan tjäna en massa poäng genom att läsa hemsidor och göra erbjudanden och sen byta in poängen till presentkort, tycker det låter som en jätte rolig idè så jag blev medlem :) testa ni me gå in och läs på http://www.freestreet.se/?r=15893.


Kram


Di..


Just det gillar ni min nya layout ? me like it =)



Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards