Sweet`n`confused

Alla inlägg under december 2008

Av Diana - 31 december 2008 12:00

Ja då var det inte många timmar kvar på 2008.

Allt känns så skumt och jag har kännt mig nere hela julen och nu nyår, vet inte vad det är med mig i år :( Ensam kanske..

Idag ska jag äta gott med mina barn hos min mamma och sen ska även L & M komma, är även bjuden på nyårs party men vet faktiskt inte om jag har någon lust vill nog bara va med familjen och sen ska barnens pappa dit och vet inte om det är så lyckat, är nog inte redo attt se han skapa nya kontakter eller vad man säger.

Jag hoppas verkligen att det nya året har nått posetivt med sig orkar nog inte med ett till år 2008 det har varit alldelles för mycket :(



Hoppas ni får ett toppen kväll och ett gott nytt år!!!!!



Kram 

Di....

Av Diana - 11 december 2008 11:23

Ja då blev det två små tomtar till lucia firandet idag :),. Kommer att bli jätte mysigt men kallt, Det jobbigaste är att dom små tomtarna kommer inte att följa med mig hem utan dom ska med sin pappa :(. Så vad gör man då när man är alldelles ensam efter fem rycket, är ju van att jobba till åtta när jag inte har barnen så det här känns ganska konstigt..



Hoppas ni får en bra torsdag..


Kram..

Di.... 

Av Diana - 10 december 2008 16:00

Sitter på jobbet och kan knappt hålla upp ögonen, vet inte vad det är men känner mig sjukt trött.

Efter jobbet måste jag ta mig iväg och hitta lucia dräckter till barnen mina, fundrar på om Linnea ska vara tomte eller tärna, känns som om hon vill vara det som Kevin ska vara och han ville ju klart vara tomte.

Dom ska fira lucia imorgon på dagis och utomhus (Why?)det är kallt och rått ute och man måste klä på barnen lager på lager och då även köpa dräckterna i större storlekar så dom får plats över alla ytterkläder och så ska ju en annan också stå ute och frysa. Tycker det hade varit bättre och firat det innomhus men kanske bara är jag :)


Hoppas jag hittar nått och inte glömmer att klä mig varmt imorgon ..


Kram på er


Di..... 



Av Diana - 6 december 2008 11:17

Hur kan man vara så dum att låta sig bli lurad en gång till, eller visst det är mitt eget fel men jag trodde verkligen att denna gång var annulunda, trodde att denna gång var speciell. Jag lät mitt hjärta ta över och struntade i vad mitt huvud sa och nu måste jag gå igenom detta en gång till, skillnaden denna gång är att jag är så arg att det gör ont, förstår inte hur man kan såra någon som står en så nära och inte bry sig om den andras känslor och inte tänka på konsekvenserna.


Mitt hjärta är krossat än en gång..




Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards