Sweet`n`confused

Alla inlägg under januari 2010

Av Diana - 31 januari 2010 11:17

Helgen har varit super lugn, känner mig nästan som en pensionär med tanke på att jag har gått och lagt mig i sängen vid tio tiden men kan säga att det var behövligt. Idag är det kanske bio med Em som gäller var lite sugna på att se new moon men det gick bara mitt på dagen och jag jobbar till 18,15 så får se om det blir Sarah Jessica Parkers nya meet the morgans..



Hoppas ni haft en bra helg



Kisses

Lovelydi..

Av Diana - 29 januari 2010 19:21

Nu är det inte långt kvar till hemgång, inte för jag ska klaga med tanke på att jag började kl tre idag men längtar lite hem till att bara ta dte lungt i soffan med min älskling. Jobbar även hela helgen så jag funderar starkt på att bara ta det lungt är i för sig lite bio sugen så det skulle ju inte sitta helt fel med en barnvakt imorgon så man kunde ta en bio med min älskling kan ju säga att det var ett tag sen nu. Får helt enkelt se vart helgen erbjuder sig ...




Kisses



Lovelydi..

Av Diana - 29 januari 2010 12:05

Ligger i soffan med pläden över mig och lyssnar på musik. Det var så länge sen jag njöt av lung och ro och bara vara ensam. Tidigare har jag haft problem med ensamheten men med tiden har jag verkligen lärt mig att njuta av den och inte bara njuta utan att längta efter den. Det är inte så att jag vill vara ensam men ibland är det skönt att bara att få höra sig själv och ingen annan. Jag önskar att jag tidigare hade hittat styrkan att kunna njuta av att vara ensam, det hade gjort vissa saker så mycket lättare men jag är väldigt stolt över mig själv att jag kommit så långt att jag kan sitta hemma ensam utan att hjärtan börjar klappa fortare och rummet krymper och jag känner hur jag kallsvettas. Utan nu kan jag verkligen bara stänga av och vara mig själv ...




Kisses


Lovelydi...

Av Diana - 26 januari 2010 19:31

Känns som om det var evigheter sen jag fick en hel natt sömn. Eftersom jag har två vilda och brunstiga katter som lucktar blä hemma så blir det lite svårt.

På nätterna slåss dom och dom snackar ju konstant så ibland önskat jag bara att dom kunde hålla k***** och sen luktar det hell.


Men snart så, på torsdag ryker ena kattens kullor :) sen var det bara en kvar :)




Puss på er...

Av Diana - 25 januari 2010 14:18

Jaha, då spenderade man igen rasten uppe på hemtex men denna gång var det ju rea på rea och då kunde ju inte lilla Diana motstå frestelsen. Det blev ett par nya gardiner som  iförsig ej var på rea och lite nya kuddar fem stycken om jag ska vara ärlig =).. Så nu går jag med ett leende på läpparna..



Kisses


Lovelydi...

Av Diana - 22 januari 2010 11:48


Idag jobbar jag inte ensam hela dagen så det blir att gå in på telenor på lunchen och kolla telefoner :) kanske tar en sväng in på hemtex också och kollar nya gardiner   .


Roligt :)




Kissies..

Lovelydi

Av Diana - 21 januari 2010 17:47

Som vanligt har jag väldigt svårt att bestämma mig vilken hårfärg jag ska ha. Så nu ger jag er två förslag som får ni jätte gärna kommentera på vad ni tycker är snyggast :)


 


 




Kisses..


Lovelydi..

Av Diana - 21 januari 2010 16:51

Funderar på att skaffa mig en ny telefon och det lutar mot


 

Nokia N97 som även finns i vitt


Eller en

 

Iphone



Är det någon som kan hjälpa mig säga för &nackdelar med telefonerna.



Kram..


Lovelydi

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards