Sweet`n`confused

Alla inlägg under april 2008

Av Diana - 7 april 2008 14:23

Har varit ganska nere ett tag nu och det har varit så himla jobbigt vet exakt inte varför eller hur det helt plötsligt bara kom, men kan säga att jag var verkligen inte var beredd på det för jag trodde att allt började bli bra och att jag mådde bra, men så var väl inte fallet....

Det ända jag kan säga är att jag skulle ha grävt ner mig så  mycket mer om det inte var för Em.

Jag är så himla tacksam att hon är min vän skulle nog inte klara mig en dag utan henne.....



Kramar

Di...







Av Diana - 1 april 2008 20:10

Då var fördelsedagen över, och jag kan lugnt säga att det är den bästa födelsedagen jag haft på mycket länge och tack till alla som ville vara med och fira den, tyckte det var jätte roligt =).

Av mina girls fick jag biljetter till Takida och ser redan fram i mot det och tycker det ska bli super kul att vi ska gå tillsammans alla tre, för det är inte så ofta vi gör saker ihop och önskar att det hände oftare, men som vanligt så är det svårt att alla ska kunna...


Har ni gått på något april skämt då? jag lyckades bli lurad av Em  :)


Kramar.

Di....


Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards