Sweet`n`confused

Alla inlägg under april 2008

Av Diana - 10 april 2008 13:00

Gud vad skönt att det är Fredag i morgon.

Händer väl inget speciellt, ska ta en fika med min svägerska eller just det hon är ju inte det längre, kan man säga ex svägerska eller är det bara namnet som gäller nu ?(hm får fundera över den) iallafall ska dit efter jobbet och snacka lite skit det var ett tag sen...


Hur beter man sig mot sitt ex familj efter 7år ihop + barn?´

Finns det några speciella regler eller är det bara att köra på det som känns bra för en?


Bra fråga...


Kram..

Di...

Av Diana - 10 april 2008 08:50

Sitter åter igen med te koppen i handen och mår skit, kan säga att det var väldigt nära att jag stannade hemma imorse men jag kämpade mig upp. Saken blev ju inte bättre när barnen mina var lika trötta som jag, och jag var tvungen att väcka dom vilket inte händer ofta.

Just nu längtar jag redan hem till sängen men det är ju ett tag kvar :(kan ju bara hoppas på att dagen går fort..


Kram...

Di..


En bild jag tog på Öland i sommras med min mobil (tycker den är lite charmig)

Av Diana - 9 april 2008 15:53

Jag bara älskar den här låten just nu, menar hur kan man inte gilla den (Madonna, Justin & självklart Timberland) kan ju nästan inte bli bättre, men det är ju helt okej för dom som inte gör det, men jag kan inte förstå varför =)

LOVE IT!!!

Av Diana - 9 april 2008 15:24

Ikväll ska jag få sällskap av Em en sväng, hon ville komma förbi och ta en kaffe =) och det tycker jag bara är mycket trevligt.

Förmodligen ska hon  äta hos oss också (undra vad man ska laga) funderar på lax och potatis..


Ha det bra..

Kram.

Di...


Mitt lilla troll :)


Av Diana - 9 april 2008 09:57

Sitter med en kopp med te i handen och känner mig smått hängig.

Är lite svullen i halsen och kroppen är helt utmattad vet inte om det beror på att jag har haft problem med sömnen ett tag nu  eller om det bara är så att jag börjar bli sjuk, jobbigt är det iallafall eftersom jag inte har råd att vara borta från jobbet. Igår däckade jag på soffan runt sex halv sju, mådde inte så bra så jag bara la mig ner med en filt om mig och skulle vänta på att tvättmaskinen skulle bli färdig men tok somnade.

Vaknade upp i tid till so you think you can dance kollade klart på det och typ två program till, problemet var ju att jag var fortfarande trött men fastnade för starter wife och brothers & sisters, så  fram till kanske elva satt jag i soffan sen bar det till sängen där jag kollade på film (dumt av mig) men har svårt att somna när det är helt tyst runt mig, somnade väl kanske runt ett snårtet (inte konstigt i för sig att jag var trött imorse)


Kram...

Di....

Av Diana - 8 april 2008 15:17

Kan det bli mer grått och tråkigt ute(svar nej).

Det är ju värdelöst med det här vädret, och vart tog plusgraderna vägen om jag får fråga, nu måste jag ju bära både vantar och halsduk(suck), nu ska det vara sol och vår värme ute och man slippa alla varma kläder, trodde seriöst att jag var uppe i Kiruna imorse när jag gick till jobbet (skoja) kanske dalarna är bättre att gemnföra men vad vet jag).

Iallafall så är det dags för öppna skor och kortärmat under vår jackan och få andvändning av dom nya solglasögonen.


Kram...

Di....



Av Diana - 8 april 2008 09:41

Igår när jag kom hem blev jag kidnappad av Em och V, trodde först att V bara skulle lämna tillbaka mina skor som haft sen typ tidigt i sommras eller nått men så var inte scenariot =) utan det var bara en anledning att träffa upp mig så att hon och Em kunde få med mig på deras lilla äventyr =).

Så Em hämtade upp mig och V och jag har hade ingen aning vart vi skulle, blev lite nervös när skyltarna började visa Göteborg :D men så var det inte utan efter ett tag kände jag igen mig (typ skylten Heron/Skärholmen) då tänkte jag antigen är det bio på G eller bowling men jag fick faktiskt välja :D(sötnosar).

Jag valde bowling för tänkte att då umgås man mer än att sitta tysta på en biosalong och bara glo, även om det är väldigt mysigt..


Anledningen till att dom gjorde så här var för att jag varit så deppig på sistonde och dom ville muntra upp mig, menar hur gulligt är det inte hur ska jag kunna gå runt och deppa nu när jag har så underbara människor runt mig, kan ju inget annat än att bara gå runt och tänka på att det finns ju faktiskt några som tycker om mig för den jag är och det gör mig glad!!!!..


Tack för igår tjejer det var jätte trevligt hoppas det händer flera vardags spontaniteter (eller vad det heter)...


Kram!


Di.....

Av Diana - 7 april 2008 16:07

1 timme kvar innan det bär hemåt =) dagen har gått väldigt fort för en gångs skull, och jag har haft en hel del att göra (underbart) gillar inte när det är segt,helldre är jag super stressad än att bara sitta, det är då det är roligt att jobba...


Ska väl hem direkt efter jobbet även fast jag skulle behöva åka till Farsta och lämna in min mobil som är lite trasig (hoppas jag får en ny) men känner att jag inte orkar det idag, får ta det imorgon kanske...


Om jag har tur så kanske jag blir bjuden på hemmagjord pizza idag, det skulle vara jätte smaskigt men inget är bestämt än så vi får se hur det blir med det...


Äntligen är det plus grader ute och man slipper gå med vinter jackan, även om jag är väldigt frysen av mig och skulle gärna ha vinter jackan på mig så är det en annan känsla att börja klä sig i tunnare kläder ...


Kram..

Di...




Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards