Sweet`n`confused

Alla inlägg under mars 2008

Av Diana - 4 mars 2008 16:08

Asså jag måste ha mig en hjärn tumör eller nått.

Okej, jag har väl aldrig varit vidare bra på att skriva eller tala, men nu på sista tiden så vet jag inte hur många ord och uttryck jag tappat eller stavelser, inte tala om minnet.

I vanilga fall får man minnesluckor (black outs) när man får i sig lite för mycket av spriten(eller vissa iallafall), men jag behöver inte äns vara packad för att tappa bort timmar,händelser eller t.o.m kanske olika disskutioner som man haft inom kort, (måste säga att närminnet suger).

Visst det låter säker as fjantigt eller rättare sagt KORKAT men tänk om, man vet ju aldrig.


Frågan är.

Är jag bara enbart korkad eller är det nått fel på mig ?


Kram

Di..

Av Diana - 3 mars 2008 15:45

Sitter här på jobbet och har inte så mycket för mig som vanligt.

Kollar runt på blocket och sucktar efter en bil, vill verkligen ha en då det är så mycket simplare med bil man kan ta sig vart man vill när man vill,man kan hitta på saker med barnen då det bara är att packa in dom och ut dom och man sitter bekvämt.

Vet att det låter lite dumt kanske men jag har annars inget problem med att åka kommenalt, men med barnen så är eller känns det så mycket enklare/lättare.


Sitter och sucktar efter en nyare skoda fabia eller ocktavia, men vet inte riktigt om det är värt att ta ett sånt stort lån för en bil :(.


Är inte riktigt dags än iallafall men jag vill ha en NU!


ha det bra =)

Kram

Di....

Av Diana - 3 mars 2008 13:05

Kan börja med att säga att jag är otroligt imponerad av mig själv, då i fredags jag och empa var bjudna ner till hennes mosters man på 11års fest bestämde vi oss för att cykla ner, och då visade det sig att jag hade mer kondition än jag trodde, det gick galant att cykla blev nästan inte äns anfådd :) (mycket stolt över mig själv ).

Vi hade jätte trevlig då vi drack lite vin och pratade lite om allt möjligt, men till slut bar det hemåt, parkerade cyklarna i boden och klev in i värmen för att sedan lägga sig i säng.

I lördags blev det lugnt på dagen men sedan på kvällen åt jag och empa och hennes kusin en god middag och kollade på melodifestivalen, och självklart blev det ju lite singstar efteråt.

Vi var även inbjudna på en inflyttnings fest men kom in lite sent så dom hade beslutat sig för att gå ut precis när vi dök upp, hade inte så gott om pengar så vi följde med N & M till skrapan där vi satt och pratade lite och skrattade medans vi väntade in våran skjus hem.

Sedan hemma satte vi oss i soffan och hade lite girl talk men efter en stund var vi så trötta att vi gick o la oss..



Kram .


Di..

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards