Sweet`n`confused

Alla inlägg under januari 2008

Av Diana - 4 januari 2008 23:02

Då var det fredagskväll och jag känner verkligen inte för att göra nått speciellt,så just nu sitter jag hos min käre vän o pratar lite lätt om det mesta o dricker mig ett glas med martini, vilket jag tycker i vanliga fall är en sommar dricka :) men går i lika lätt ändå!


Ha det bra så länge!!!!

see ya...

Av Diana - 3 januari 2008 20:33

Ja då var det dags att sätta igång med denna blogg. Måste säga att det e min första o det här med att skriva var ett intresse för mig för ganska länge sen men tänkte ta o försöka mig på det igen, har inte än kommit på vad det e jag ska fylla bloggen med, det e väl nått som visar sig me tiden o vad det e som faller mig mest att skriva om liksom.

Vi får helt enkelt se ;)


kramiz!!

Copy The Code Below

Av Diana - 3 januari 2008 10:48

Hej just nu så håller jag på att arbeta med sidans layout =) men e snart klar!!!

Ha det bra så länge!!!

Tidigare månad - Senare månad

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards