Sweet`n`confused

Alla inlägg under januari 2008

Av Diana - 17 januari 2008 21:34

Hur kommer det sig att när man inte kan få det man vill ha så blir det hundra gånger mer intressant, eller om det är nått som man är otroligt sugen på men inte har eller får så vill man bara ha det mer.

En ständig fråga i mitt huvud.


Varför är det så?


Kram.

Di

Av Diana - 16 januari 2008 19:02

Ledsen att jag inte har  uppdaterat så mycker nu, men har en del att tänka på och känner inte att det är så roligt om ni bara ska få läsa en massa tråkigheter. Kommer snart på fötterna igen och gör ett nytt försök.


Kramizar

Di...

Av Diana - 11 januari 2008 16:07

Sitter nu med barnen och kollar på Oliver & gänget och måste säga att jag själv älskar denna film.

Det är fredag och jag har inga planer sitter och funderar på vad ska göra till middag, köpte hem lite fredagsmys, krossad choklad glass till barnen och mumsig hallon sorbè till mig själv,och som väldigt ofta blir det en lungn hemma kväll.

Hoppas få komma till Ikea och inhandla lite nya grejer ihelgen men måste ragga till mig en bil =)


Ha det bra !!!!

 Di

Av Diana - 9 januari 2008 14:45

Just nu har jag nog tagit det svåraste beslutet i mitt liv och det känns verkligen skit, trodde inte att det skulle ta så mycket som det gjorde, men det gjorde det och hårt.

(Kan tyvärr inte berätta vad det är, lite för personligt.)

Har ingen aning om hur det kommer att  bli senare men jag hoppas att jag kan ta mig igenom det här som jag har gjort med allt annat.

Är smått osäker, men man ska aldrig säga aldrig för jag vet själv att det är det beslutet som måstes tas och försöker verkligen att intala mig själv det.

Någonting säger imot mitt beslut men jag vet inte vad, och den tanken är bara att knuffa undan.


Kram!!!

Di..



Av Diana - 8 januari 2008 19:04


The Holiday!

Filmen får mig att rysa inombords, absolut bara älskar den och när jag ser den så gråter jag nästan hysterisk av den lycko känsla jag får i kroppen.När dom ligger i det hemma gjorda tältet i barnens rum och ena dottern frågar  Cameron Diaz "if she want to stay the night" brister det.



Kramizar!!!!

Di


Av Diana - 7 januari 2008 21:36

När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra.






Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut.



Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat



Av Diana - 7 januari 2008 16:02

Sitter nu här på mitt nya jobb och klockan är lite över fyra, måste säga att denna dag har jag bara suttit och undrat över vad jag gör här.

Jag sitter vid min dator och ska gå igenom datorprogrammet som jag ska arbeta med, bara att det inte finns någon vid mig och lotsar mig igenom det utan tror att jag klara mig själv, vilket då blir resultatet internet surfing =).

Så i snart åtta timmar har jag bara suttit här och gjort mitt bästa med att gå igenom programmet som jag då inte kommit så långt med medans dom andra har gjort sitt, känner att det är lite komiskt, men med tanken på så jobbar jag ju bara med män så lite förståelse har jag , dom blir så lätt förvirrade..


Får bara hoppas det går bättre imorgon..


Kramar!!

Av Diana - 6 januari 2008 18:44

Den här helgen har varit väldigt mysig, fredagen spenderade jag hos min närmaste vän och bara tog det lungt, på lördagen var jag och min son på disney on ice med E och hennes familj vilket var jätte trevligt och efteråt blev vi hem bjudna till hennes mormor på lunch.

Senare på kvällen var vi hemma hos E och sen kom N och vi drack lite champange drink och snackade skit och spelade Buzz, jag varken vann eller förlorade :D .


ha  det bra!!!!!


Kramizar....

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards