Sweet`n`confused

Alla inlägg under december 2009

Av Diana - 2 december 2009 21:34

Idag låg jag kvar i sängen länge sen klev jag upp och gjorde mig en kopp kaffe och skurade badrummet. Senare åkte jag till bästa svägerska och fick en kopp kaffe till, har saknat henne så, från att hänga där nästan varje morgon och ta en kaffe innan jobbet till att nästan inte ses alls är inte okej,antingen får hon bli mammaledig igen eller så får jag sluta jobba så mycket. Sen har jag kännt doften av när min J har kämpat med sitt peppakaks hus :) han är så duktig...


Igår kvällen såg jag och min J twilight och den var så bra, en riktig kärleks film och jag hade förväntat mig mer vampyr film men så var inte fallet, mycket nöjd och måste bara se uppföljaren..


Imorgon blir det jobba till 17 sen hämta barnen :)



Puss


Di..

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards