Sweet`n`confused

Alla inlägg under februari 2009

Av Diana - 16 februari 2009 11:28

Idag är det måndag vilket betyder att mina älsklingar kommer hem . Det som kommer att överaska dom är att deras rum inte finns kvar :) för jag har bytt rum, dom har fått mitt som är större och jag har tagit deras som är mindre och sen har jag köpt nya sängar och möbler så det är verkligen jätte fint!!!. Så nyfiken på deras reaktion för dom har ingen aning ( Hoppas jag ).

 

 

Får berätta sen helt enkelt

 

 

Kram på er..

 

Di....


Längtar till våren :(

Av Diana - 10 februari 2009 21:47

Ligger i soffan och njuter av att min lilla prinsessa ligger och sover i min säng. Idag har hon varit hemma med mig för hon är sjuk det är i vanliga fall hennes pappas vecka men eftersom han jobbar och jag är ledig imorgon så tyckte jag att det var en jätte bra ide att ha henne hos mig eftersom jag saknar henne så ( och hennes bror) när dom är där. Så imorgon ska vi ha en egen mor & dotter tid tillsammans inget speciellt eftersom hon är sjuk men ändå :).



kram på er!!!!


Di...

Av Diana - 9 februari 2009 16:50

Då var det måndag igen och vardagen är tillbaka. Just är jag trött och förvirrad av många olika anledningar inget som jag har lust att ta upp här men det e sjukt jobbigt och jag kan inte sluta tänka.. Nu i veckan har jag inga speciella planer förutom att jag hoppas på att jag kan få hem barnens nya sängar :) skulle vara roligt annars blir det väl bara att jobba och hänga med min kära Ex svägerska (du kommer inte undan den benämningen ;)...)



Kramiz...


Di...

Av Diana - 4 februari 2009 16:43

Idag är jag verkligen trött, hade båda barnen i sängen i natt så det kan ju vara orsaken, menar kevin kan inte ligga still och linnea snarkar som en vuxen karl, blir lite svårt då :). Sen åkte jag och en kompis och solad, såååå skönt men lite sol terapi :D..


Idag stänger jag så mamma ska hämta barnen (så snällt av henne att hjälpa) och då ska hon även laga mat, Hm undra vad det blir för gott:)..



Kram på er....


Di...

Lovelydi

Jag & mina älsklingar har mycket konstigt för oss, vi är nog lika förvirrade alla tre, men det är det som gör oss charmiga, men i bland är det bra att vi har pappa J som tar hand om oss ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Gästbok...

Mina favorit sidor

Andras bloggar

Kategorier

Tidigare inlägg

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards